merty1 Arkadaşlar SORUM ŞU ÇOCUĞUM 11 ay 22 günlük Öksürük veya soğuk algınlığına şurup olarak doktor PETİTUS verdi. Daha hiç kullanmadım deneyimlerinizi yazar mısınız ????