YK_ Deletedmom_297 ağızdan damla var bacaktan bide kol yada diğer bacak mıydı net hatırlayamadım ama 3 olması lazım ateş vs bisey yapmadı bizde hiç bi aşı çok şükür
elmaliturta Deletedmom_297 bizim hemşiremiz koldan yaptı iki tane bacaktan da yapabiliyorlarmis da babası tutsun koldan yapalım dedi. 1 tane de ağıza damla şeklinde. Ateş vs olmadi