mucizem10 Kızlar Sezeryanda hemen süt gelmesi için önceden yaptığınız bişey var mı şunu yedim bunu yedim falan sonrasında değil öncesinde ilk doğumumda sütüm çok geç geldi sonra kızım emmedi derken çok sıkıntı çektim bir ay sonra doğum yapıcam bişey yapmam lazımmı acaba
Ebrucemalberk mucizem10 canım sezaryanda ne yapsan etsende geç gelebiliyor ilkde benimde 3 gün gelmedi 2 doğumda 1 gün sonra geldi stres etmemek lazım
sincapailesi mucizem10 kafanı Bafra ovası kadar geniş tut , hiç süt kaygısı gütmee, gelmese de telaş etmee gelecektir sütü hiçç düşünme çıktım emzircem de emdikçe gelir ❣️ sütü psikoloji çok etkiliyor o yüzden kafa rahatlığı çok önemli
Zeynonunmomu mucizem10 sezeryanla doğurdum 39+6 da doğumdan çıkınca bebeği emzirttirdi hemşire sütüm gelmişti çok şaşırdım çünkü kendimi o kadar hemen gelmezse normal diye kodlamışım ki geldiğini görünce şaşırdım yani😂 Ama ben hep kayısı hoşafı içtim komposto gibi yapıp blend ettim kabız olmıyım diye içmiştim süte etki etti bence ne zaman içsem çoğalıyordu ama dediğim gibi en büyük etkeni stres bide eve gleip duşa girince duştan sonra daha da çoğaldı her duşa girdiğinde eğil biraz öne ov göğüsleirni sıcak su tut masaj yap
meralulker mucizem10 sezeryan olur olmaz süt sağma makinesiyle memeyi uyarırsanız süt gelme hızı artıyor. Ben o şekilde yaptım hemen emzirebildim bebeğimi
babyemy mucizem10 sakın dert etmeyin rahat olun süt olmazsa mama var aç kalmaz. Siz ne kadar rahat olursanız süt o kadar rahat gelir. İkinci bebeğime sıfır sancı ile acil sezaryen ile doğurdum ve hemen emzirdim. Hep süt olursa olur olmazsa mama var rahatlığındaydım kasmadım çok şükür sütüm vardı. Kimseyi dinleme