İpek hanımın çiftliği egzama kremini araştırın lütfen. Benim bebeğim çok kötüydü denemediğim krem kalmadı. Kortizon kullanmak istemediğim için araştırıyordum hep. Komşum önerdi onda vardı denedim 3 güne bitti şimdi kızarınca ara ara sürüyorum. Beslenme alerji odaklı bizim o yüzden tekrarlaması muhtemel. Ama yine de bu krem bize çare oldu. Önerdiğim herkes çok güzel sonuçlar aldı. Pişiklere bile çok iyi geliyor. Mutlaka deneyin derim