Kızlar yeni anne oldum 3 aylık bebeğim eşim asker aileler uzakta falan bir yanım eşsiz mutlu bir yanım dağılmış eksik eski günleri özlüyor rahat rahat çıkmayı gezmeyi motora binmeyi annelik de mükemmel ama içim hep bi büyük kendimi okadar eksik yetersiz hissediyorum ki bana güzel bitşeyler söylermiisniz 🥹😔