9 ay 26 günlüğüz dün KKK aşısını olduk. Bebem aşıdan sonra aşırı sinirli oldu. Hepimize sinirli öfkeli şekilde bağırıyor hatta bildiğiniz kendi diliyle kavga ediyor 😁 Aşıdan sonra böyle olan var mı ? Dünden beri ne yapsak memnun edemedik küçük beyi hep bı sinir harbi.. Sabah öyle bir uyandım ki dedim bu çocuk babaannesini dövüyor galiba garibim kadının söylemedigi şarkı türkü şaklabanlık kalmadı yok bağırıyor…