Betelgeuse_ 2123d ilk beş on dk içince çıktıysa hamilesinizdir yaziyordur zaten bekleme süresi bakmadiniz mi? Bu süreyi geçtikten sonra pozitif olduysa yanlış olma ihtimali yüksek. Zaten bu erken gebelik testi de değil adete dört gün var diyorsunuz hamile olsanız bile negatif çıkabilirdi. Yani bence şu an gördüğünüz sonuç hatalı
2123d Betelgeuse_ ben iki üç dk içinde diye biliyordum iki üç dk bekledim çıkmadı sonra bi saati geçmiştir tekrar banyoya gittiğimde öyle bi baktım böyleydi hangi sürede çıktığını bilmiyorum reglime dört gün var onu bekleyecem olmazsa kan veririm
tospikannesi_ 2123d sırf bu prezervatif vakalarından koruma spiral taktırdım 2 yıldır spiralliyim daha sorun yaşamadım bu saatten sonrada varsın olsun diyorum jsjdjdjkdrk🤣🤣 Bence gebelik var ama yine de kan verin kuruma da olabilir
2123d tospikannesi_ ya iki yıl o şekilde korunduk bi sorun yaşamadık ne bileyim şimdi bi şey de olmadı yırtılma kayma falan nasıl olabilir ki ilişkinün başında takıyor eşim
2123d Allah isteyene versin diyorum dört gün sonra regl olmazsam kan veririm ikinci çocuk hiç istemiyorum asla hazır değilim 11 ay lohusa depresyonu yaşadım daha yeni kendime geliyorum çalışıyorum bakıcı bakıyor bebeğime bir de ikinci olursa naparım ya
aslikeremm0 2123d kız korkudan fazla koymuşsun sankiiii 😂😂 Pembe Kapaklı olan bende de hep silik çizgi gösteriyordu sonuç negatifti.
tko 2123d kendinizi korkutmayın ya çizgi falan yok adetiniz olurda gecikirse tekrar edersiniz ama yok yani
ipeksiiimom 2123d testler yanlış pozitif verebiliyor bende aynısını yaşamıştım sonra iki test daha yaptım negatif çıktı yine de kan verdim o da negatifti gittim hemen spiral taktırdım 😂
sedadvc 2123d Kuruma çizgisidir o. Gebelik pozitif bir iki dakika içinde çıkıyor test bozuk değilse. Sonradan pozitife dönenler kuruma çizgisi oluyor.