2123d Kızlar kasıklarımda ağrı vardı tehlike de 4 gün var korunuyoruz çok korktum ve test yaptım iki dk bekledim çift çizgi çıkmayınca şükür değilmişim dedim çıktım banyodan.Biraz önce gittiğimde ikinci çizgi ailik olarak çıkmıştı olabilir mi ya
2123d aslananne27 yani ne kadar süre sonra çıktı bilmiyorum ben iki üç dk bekledim negatif görünce ohhh dedim çıktım banyodan bi saat sonra gördüm bunu 13 aylık bebeğim var ikinci çocuk istemiyoruz çok korktum yanlış olma ihtimali yok mudur yarın tekrar test alacam ama şuan deliricem
esraalic 2123d eğer ilk 5 dakika içinde çıktıysa hamilesiniz baya belli oluyor çizgi ama bence bir tane daha test yapın 5 dakika bekleyin eğer çıkmazsa sorun yoktur
2123d uykusuzanne__ ya ilk üç dk bekledim çıkmadı sonra bıraktım oraya testi bi saat sonra döndüğümde böyleydi yanlış olma ihtimali var bence korunuyorduk sonuçta