iremtknmz Kızlar bebeğim 2.5 aylık doğduğu günden beri ne yiyeceğimi şaşırdım. Kuru baklagiller taze fasülye lahana turp turşu her şey bebeğe gaz yapar diyorlar. Kış günü ne yemek yapacağımı şaşırdım valla. Siz neler yapıyorsunuz yiiyorsunuz? Et tavuk balık bıkkınlık geldi artık
mirahmet iremtknmz her bebek bir değil ekmek su ile kalmıştım resmen baktım boş işe yaramıyor mercimek kuru fasülye nohut acı aşırı baharatlı soğuk şeyler hariç diğerlerini yemeye başladım 2 ay 27 günlük arada gazı var tabi yok diyemem ama en azından yiyim bari sütüm kaliteli olsun dedim başka türlü hem açsın hem süt az
karan3535 iremtknmz ben yiyorum hepsini 3 ay dan sonra gaz çok sorun olmuyo baklagil yediğim zaman kimyon yada rezene çayı yapıyorum okadar
nesizade05 iremtknmz al bende de o kadar bi de benim bebeğimde alerji çıktı sür ve süt ürünleri de yasak şaşırdım ne yiyeceğimi
acemi_mom1 Ben herşeyden yiyordum , annem hep şöyle diyordu yemeğe oturduğun zaman kafanda kuruntu yapma , bende tıka basa kendini doyurmuyordum ama sık sık besleniyordum çok şükür hiç bir gün gaz sorunu yaşamadık 🧿 ❤️ şuan 7 aylığız 🧸
beyazzkuguu iremtknmz dediğiniz her şeyi yedim çiğ köfte lahmacun hepsini hem de her bebek farklıdır benim kızımda da aşırı gaz sancısı vardı ama bence böyle böyle alıştı bağırsakların hiç tanışmadığını düşünün o zaman daha fazla gaz sorunu yaşar bana hep böyle dediler bende esirgemedim masaj yaptım doktor gaz damlası kullandırttı onlarla hallettik