larendemir Yardımınıza ihtiyacım var kızlar. 1 yaşındaki kızımın kan değeri oldukça düşük kan damlaları ve şurubu maalesef işe yaramadı. Daha önce bu durumu yaşamış bana yardım ve önerisi olan var mı acaba? Ne yapacağımı şaşırdım kaç aydır
Kams larendemir bizi de öyle hangi ilacı kullandınız adam akıllı bir doktor bulamadım iştahı ve uykusu nasıl bu arada
kadglu larendemir vücut emilim sağlamiyor lütfen dahiliyeye götürün eşimin çocukluktan beri böyleymiş hiçbir doktor farketmemis sonunda Allah karşımıza bir doktor çıkardı ve eşimin 35 yaşında çölyak olduğunu öğrendik. Erkeklerde demir eksikliği daha sıkıntı oluyor. Korkutmak için demiyorum yanlış anlamayın ama peşini de bırakmayın
larendemir Kams uyku ve iştihamızda sorun yok çok şükür bestiron damla kullanmıştık yetersiz diye feero sanol b şurup kullandık iki ay test sonucu yine eksik gösteriyor
lamiakus Aslında kan damlaları alınması gerektiği gbi alınmıyor. Demir içeren hersey c vitaminiyle alınmalıymıs emilim için.
larendemir kadglu bakalım doktorumuz ne diyecek maalesef benimde çocukluktan gelen kansızlık sorunum var olmadı dahiliye ye giderim
kadglu Setenay10 diyorum ya benim eşimde çocukluktan çölyak varmış ama bunu hiçbir doktor farketmemis 35 yaşında teşhis koyuldu ferritin değerleri kan değerleri sıfırlandı en sonunda