Sevgili anneler kızım 26 aylık, doğru düzgün istekle yemek yediğini gördüğüm 5 parmağı geçmez. Ben sürekli alternatif yemekler her gün farklı menüler yapıyorum gene yaparım yorumluyorum da ama günün sonunda yememesi beni çok üzüyor. Diş çıkarmaydı hastalıktı o dönemler zaten sıfır yemek yemeyle geçti sadece anne sütü aldı. Şuan diş çıkarma dönemi de bitti. İştahsızlık yüzünden gerçekten bunaldım, çok üzülüyorum ve kafaya takıyorum. Çevremde boşver takma ilerde yiyecek diyorlar ama beni anlamıyorlar. Öyle olmuyor onlar için hava hoş ben evladım vitaminsiz besinsiz kalıyor diye yastığa başımı koyduğumda çok üzülüyorum.
Bende biliyorum ilerde yiyecek büyük kızım 11 yaşında tecrübemde var ama gel gör ki yemediğinde üzülüyorum.
Sizler neler yapıyorsunuz, doktorumuz colosturbeta verdi onuda acı deyip içmiyor.
Deneyimlerinizi paylaşırmısınız, çok sevinirim gelin dertleşelim.
Dip not: iştahsız çocuklara bazı çocuk doktorları alerji şurubu olan spraktin veriyormuş. Benim ankarada bulunan yeğenime de vermiş kardeşim kullandı. Ben kullanmak istemedim. Bunuda deneynn var mı