2 çocuklu anne olarak söylüyorum ki hiçbir şeye yetişemiyorum. 2.5 yaşında ki kızım oyun oynamak istiyor ama çabuk sıkılıyor. Küçük olan bir uyuyor bir uyanıyor. Büyük kızım boyamaya,ahşap oyuncaktan,evcilikten,pipet oyunundan sıkılmış durumda. Aklıma bir şey gelmiyor. Böyle eğlenceli oyalayacak ne yapabilirim. Sürekli tv açmak istemiyorum. Varsa öneriniz alırım