zeynep661_ Kızlar yüzümde bu aralar çok sivilce ve lekeler oluştu bende calliel markasının glikolik asit ve salisalik asitini aldım kullanıp memnun kalan varmi
degersizbirhayat_1 zeynep661_ haftada 3 kez kullanıyorum ben temizleme jeliyle temizliyorum öncesinde bunu akşam yapıyorum bu arada sonra makyaj temizleme pamuğuyla toniği siler gibi sürüyorum
degersizbirhayat_1 zeynep661_ sadece glikolik asit kullanıyorum beraberinde serumlar da kullandığım için yetiyor