N_E_M Pedagog adem gunesi izledim gecenlerde. 2 yasina kadar bebeklerin parmak emmesi normalmism 2 yasindan sonra birakmiyorsa mutlaka altinda psikolojik bir sorun var demekmis.
Eliferva D25- benim kızım 7aylık oldu oda başta emdi emzik almadı hiç şimdi ikisini de bıraktı emzikde parmak da emmiyo kendiliğinden bırakabilir de acele etmeyin bence