sedayusra25 Merhabalar dikiş yerimde kızarıklık oluştu baticon sürüyorum ama başına böyle bişe gelen var mı başka ne yapabilirim
beyza11233 Merhabalar bebentol el ve yüz cilt kremi çok iyi geliyor bnmde öleydi doktorum tavsiyesiyle o kremi kullandm sabah akşam kuru bi şekilde sürdüm çok iyi geldi
Ozooo sedayusra25 batikon sür ve kuru tut başka çaresi yok malesef bir de kiloluysanız vermeniz gerekiyor ben verince rahatlamıştı o bölge
beyza11233 sedayusra25 bebentol derma cilt bakım kremi Ben de resmini çekip doktoruma atmıştım etrafı kızarmıştı onu kullanmamı söyledi sabah akşam kuru bir şekilde sürdüm çok iyi geldi bazen şu an bile kızardığı zaman onu sürüyorum anında geçiriyor kızarıklığını
beyza11233 sedayusra25 hani bebeklerin pişik kremi var ya bepenthol onun büyükler için cilt bakım kremi