busra-krl07 Kızlar şarjlı süpürge almayı düşünüyorum kullanıp memnun kaldığınız markaları öğrenebilirmiyim 🌸
Sevnurr busra-krl07 Ben Arçelik almıştım bir yıldır kullanıyorum . Hatta üç arkadaş aldık aynı anda onlardan da bi şikayet duymadım İnşaallah uzun ömürlü olur
iremert03 busra-krl07 Bosch ultimate 7 kullanıyorum 3 sene oldu ilk günkü gibi çok memnunum tavsiye ederimm😌