hasibe04 3.5 aylığız 6.700 benim kızım bize de obez dediler 😀 takmayın ya hasta olmasın gelişimi iyi olsun da aile hekimliği hemşirelerini çok takmıyorum ben. Doktorumuzun be dediği önemli olan o da çok iyi bakmışsın annesi, meme isterse hayır yavrucum sana meme yok obez olacakmışsın, diyet yapacakmışsın de dedi 😀 yürüyünce kalmıyor zaten bir şey ☺️