zlhtkcn kızımda emekleme hiç olmadı 7,5 8 aylıkken ellerimizden tutup yürüyordu.Hatta yürüyüş arkadaşı var hiç kullanmadı.Şuan 11 ay 15 günlük salonda kendisi yürüyor.Koridorda bana gel yapıyoruz geliyor kısa süreli 2 dakika kendi yürüyor onun haricinde bir elinden tutyoruz