Merhaba 2,5 yaşındaki kızımın belinde ve kalçasında beyaz bir leke çıktı kalçasında ki mercimek büyüklüğünde belindeki biraz daha büyük cildiye doktoruna götürdüm karanlık odada mavi isikla baktı bu vitiligo değil dedi çok az pigment eksikliği var dedi biz bunu alerjik çocuklarda bekleriz dedi bir şeye alerjisi var mı dedi bende bilmiyorum hani alerjisi varsa da birşeye artık 2 tane krem yazdi fito ve locoderm diye locoderm kortizonlu olduğu için onu kullanmak istemedim birde TTO nün nemlendiricisini önerdi fito ile nemlendirici kremi kullanıyorum ama hiçbir degsiiklik olmadı sanki başına gelen var mi acaba geçiyor mu daha sonrasında tecrübelerinizi paylaşır misiniz