kızlar anlamıyorum dr lat da net değil ne yapacağımı şaşırdım. 3.5 aylıktan beri gece saat başı uyanması ve yanağına çıkan kızarıklık yüzündne şüphelendim, gluteni kesince yanaklar geçmişti. ama hiçbir zaman çok büyük kızarıklıklar olmadı bşraz boyun ve bacakta çıkıp krem sürünce geçiyordu.5 aylık oldu hala gaz bitmedi gece uyku düzeni olmadı, bu sefer alerji doktoruna götürdüm çünkü takibini yapan doktor hep bundan bahsetti. deri testi yapıldı nerdeyse tüm noktalar kızardı ama doktor bi şey demedi, sadece inek sütü bazlı evolvia çok dokundu gaz yaptı kestik keçi sütünde daha rahattı dedim diye inek sütünü keselim süt ürünleri ve paketli gıda yemeyin dedi. NEOcate mamaya geçirdi. Ek gıdada 1 ayı bulan kabızlık olunca üniv hastanesine götürdüm popoda spazm olmuş kabızlık yapan şey yememiş ek gdayı kesme dedi. ( belki de çok verdim çocuga kaldıramadı hatalıyım) bunun dışında yine süt ürünlerini kes 1 hafta sonra gel dedi. bugün 6. gün katı diyet yaptım gram değişmedi durum. kızım neocate ten nefret ediyor vanilya şurubu, elma suyu vs katmama rağmen. biberon reddi yaptı şimdi de
Allahaşkına tecrübeli anneler ben bu alerji macerasjna boşuna mı atıldjm? benim çocugum uyku problemi olan bu konuda huysuz bir çocuk mu ? yoksa sağlık sorunu alerji durumu olan yediğim ya da yesiği şeyler dokundugı için mi uyuyamıyor kendi gazına uyanıyor? lütfen akıl verin bana ❤️🙏kakada kan yok bu arada şükür ki 6 ay 15 günlük