-Yenianne-- Alından alınan darbe sonrası 5 dikiş atıldı yara izi dikey bir iz doktorumuz contractubex diye bir jel önerdi 2.5 yaş kullanıp memnun kalan var mı izi azaltıyor mu yardımcj olur musunuz lütfen
Azyef -Yenianne-- ben kaza sonrası kullandım kendıme super bır krem cok pahalı ama yara yerı yuzdeyse alınabılır yanı ben cocuguma alırdım
oylesinebiri__ -Yenianne-- kardeşime kullanmışlardı merdiven den düşme sonucu alnına dikiş atılmıştı bu kremi önermişti doktor iz kalmadı bu krem aynı zamanda ameliyat yerinde ki izler içinde kullanılıyor
BuzluKahve -Yenianne-- Ben kendim için kullandım, yanık izini komple geçirdi. Bu tarz kremler arasında en iyisi.
-Yenianne-- oylesinebiri__ BuzluKahve Azyef Hepinizden Allah razı olsun mutlaka bu kremi alacağım yardımlarınız için teşekkür ederim 🙏🥺
-Yenianne-- BuzluKahve peki ne kadar süre kullanmıştınız bu kremi kaç kutu kullandınız hatırlıyor musunuz
Laylayloom -Yenianne-- sezaryen doğum sonrası iz kalmasın diye bunu önerdiler. Ben almadım ama kullananlar cok memnun
Pepino -Yenianne-- normal dikiş miydi estetik dikiş kısmının çenesine 3 dikiş atıldı da bu kremi yazmış doktor inşallah etki eder
-Yenianne-- Pepino biz o kremi kullanmadık silikon bazlı krem çok daha iyi olur dedi doktor dermatix verdi birde sarı kantaron yağı hakiki aldım onu kullandım şuan az bir iz kaldı