esranr98 Emziriyorum diyet yapıyorum bu sabah çok şekerim düştü bisküvi yedim çikolatalı bişey olurmu ya
Kayra_68_aksaray esranr98 erken biraz çünkü gerçekten kan şekerin çok düşüyor emzirirken biraz daha beklemelisin