oğlumda 1 aydır var bu durum pişik oluyor ama gün içinde mesela sabah pişik var akşam yok sonra tekrar var bu şekilde geçmeyen değil ama gidip geliyor besin alerjisi olduğunu düşünmüyorum çok farklı besinler yedirmiyorum yumurta beyazından olduğunu düşündüm 1-2 gün vermedim ama yine aynı yumurtadan değil bezi de ıslak mendille de doğduğundan beri aynı marka 9 aylık bebeğim bezden değil de ıslak mendilden olduğunu düşünüyorum 6-12 uni baby ıslak mendil kullanıyorum ama önceden pişik yapmayan ıslak mendil sonradan 9 ay sonra pişik yapmaya başlar mı sizce?