3kedili2bebekli Snowglobe sürekli goreceginiz bir yere yaptırmayin görüp sikilmazsiniz bir de canınız aciyinca yaptirmazsiniz zaten 😂
[silindi] Snowglobe 3 adet dövmem var. Hiç pişman değilim. Sadece oğlum ve eşimin isimlerini punto olarak bir tık büyük yaptırmışım. O biraz canımı sıkıyor 🥺
CankizimRavzam Snowglobe toplam 5 tane dövmem var pişman değilim 15 yaşında yaptırmıştım ama ben 14 yıl oldu tatile falan gittiğimde bikini giyiyordum havalı dursun diye ahahahah 😅😅😅
Snowglobe CankizimRavzam 😂 ah bdnde rihanna ya aşığım. Ve onun sırtındaki yıldızların dövmesini yaptırmak istiyordum. İyi ki böyle bi hata yapmamışım 😂
CankizimRavzam Snowglobe bende var 3 tane yıldız 🤭 göğsümde 😁 belimde de kelebek 🦋 var gobegimde akrep var ahhahah dahada var yani 😅😅
Kaymakliiball -Cedric- bende acı eşiği baya yüksek öyle hissetmiyorum yaaa dövme de hiç acı yaşamadımm 😂 sezeryanda bile öyle acı yoktu ertesi gün ayaklandm ben normaldim yani😇
basak_avc Nerdeyse heryerimde Var sırtım komple kaplı bacaklarım kollarım ahahahah asla pişman degilim ❤️