kızlar selam
Dövme yaptırmak istiyorum. Ergenlikten beri hayalim. Ama iyiki o zaman yaptırmamışım kesin pişman olurdum. Çünkü saçma şeyler yaptıracaktım. Ama içimde hala istek var. Bu sefer saçma değil kizlarımın baş harfini minimal bi şekilde yaptırmak istiyorum. Ama pişman olur muyım diye korkuyorum. Tabi ki kızlarımın harfini yaptırdım diye değil de dövme yaptırdım diye olur muyım . lütfen dini açıdan yorum yapmazsanız sevinirim 🌸