kendihalindeanne merhaba öncelikle mesajınızı geç gördüm, lütfen kusura bakmayın, belirtiler devam ediyor mu? Bahsettiğiniz belirtiler bence tipik bir alerji, bağırsak tepkili olasılığı yüksek, alerjik proktokolit olarak geçiyor, size iki doktor tavsiye ediyorum, ikisiyle de online görüşebilirsiniz ücreti mukabilinde, teşhis koyan doktorumuz Prof. Dr. Ersoy Civelek, kendisi nokta atışı yapmıştı, bebeğimizin fazlaca huzursuz olması ile ben de meme kesip mama ile devam etmiştim 3-4 gün kadar, fakat malesef bu karar uzun vadede iyi değil, lütfen yapmayın, anne sütü çok ama çok kıymetli, bu konuda da Uzm. Dr. Sibel Tuncel ile yollarımız kesişti, kendisi emzirmenin önemini hatırlattı ve diyet ile alerjinin üstesinden gelebileceğimi belirtti, lütfen varsa kendis sütünüzden bebeğinizi mahrum etmeyin, evet çok zor, kaç gece ağladığımı bilirim, sütümün bebeğime zarar verdiğini ve yediğim her şeyden pişmanlık duyduğumu çok derinden hissediyordum, doğumdan itibaren 3 ayda 15 kilo verdim diyet yüzünden, ama inanın geçiyor, bağırsaklar düzene girince geçicek sabır zaman, 🫶🏻