Hanımlar, bebeğim 10buçuk aylık. Bu zamana kadar hiçbir şekilde yastık kullanmadık. Ancak geçenlerde yastık üzerinde yatırdık ve kesintisiz uyudu. Normalde 3-4 kere kalkıyor. Yastık kullananlar var mı? Gerçekten bebeğimin yastığa ihtiyacı var mıdır? Doktorlar önermiyor yastık kullanımı ama bilmiyorum ne yapayım