18 aydan sonra bişeyler oldu çocuğa özellikle kahvaltı bitti gibi bişey yumurta peynir omlet pankek vs hiçbirini istemiyor oldu börek fln olursa çok az yiyor sadece muhallebi yiyor kahvaltıda çok üzülüyorum dün en son artık süte biskvi kırdım verdim kaşık kaşık one yedi tiksinsin de istemiyorum kahvaltılıklardan bi süre vermeyeyim dedim bu defa ne vercem diye şaşıyorum sabah diğer öğünler bi tık daha iyi hiç bi zaman çok iştahlı bir çocuk olmasada böyle de değildik ne kadar sürer bu durum biri bana gecici olduğunu söylesin lütfen 😩