miramiraa Ben doğum yapalı 6 buçuk ay oluyo ama 4. Ayda regl oldum ama sürekli mesela 1 ayda 2 kere oldum 2 ayda 3 yada 4 kere oldım ama bayadır olmuyo gibiyim düzensiz olduğum için kontrol etmiyodum takvimi şimdi korkuyorum hanile miyim diye
yohh_yavv miramiraa canım yanlış anlamada millet ne bilsin sen hamile misin korunmasız ilişki yaşadıysan hamile olma ihtimalin yüksek bi test yap için rahatlasın
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala miramiraa bir ayda 2 kere regl falan demişsiniz cerazette falan mı kullanıyorsunuz?