biricigiminannesi26 Kızlar hava soğuk hep evdeyim hareketsizlikten mi acaba adetim başladıktan sonra çok az leke gibi gelip iki gün sonra tam geliyor bunu yaşayan var mı yumurtalıklarla ilgili rahatsızlık olabilir mi