rimrim Gunaydinnn Birkaç gündür afedersiniz su gibi akıntim var, belim aşırı ağrıyor eğilip kalkarken bebeğimi zor kucaklıyorum. Doğumdan sonra hiç adet olmadım neredeyse 8 ay olacak. Adet olacakmis gibi ağrım var neden olabilir?
Elizabeth72 rimrim enfeksiyon da olabilir bende var enfeksiyon bele vuruyor kasıklara vuruyor böbreklere kadar ağrısı vuruyor
rimrim Elizabeth72 Bel ağrısından oturup kalkamıyorum resmen. P.tesi kadin doğuma gitcem emziriyorum ne kullanabilirimki
Elizabeth72 rimrim inanın hiç bilmiyorum sizi yanlış yönlendirmek istemem de ama eğer dayanılmayacak kadar ağrı veriyorsa parol içebilirsiniz