İki aylık Bebeğim hiçbir zaman uzun uzun emen bir bebek olmadı ama kilosunu alıyor. İki saate bir emziriyorum. İki akşamdır memeyi asla almak istemiyor. Hiç ağlamadığı kadar ağlıyor zar zor avutuyorum. 4 Uyuyor uyuduktan sonra emiyor. Gün içinde de çok aktif emdiğini söyleyemem. Zorladığımda kusuyor zaten. Sütüm çok diyemem ama akışında yer yer tazyik olabiliyor. Boğazına kaçıyor memeyi bırakıyor falan. Bir şekilde oturtuyoruz rayına emmeye devam ediyor ama iki akşamdır sütün boğazına kaçmasına bile kalmadan direkt çığlık kıyamet memeden kaçmak istiyor. Gezerek sallayarak emzirmeye, beyaz gürültü eşliğinde emzirmeye çalıştım bana mısın demedi. Çok üzülüyorum memeyi mi bırakacak endişesi taşıyorum. Başına gelen ya da tavsiyesi olan var mı ?