SooMin Bu süreci atlatanlar veya şuan sürecin icinde olan arkadaşlar lütfen destek.. Bizim ilk belirtimiz oksuruktu gündüz gece karma şekilde doktora getirdim influ olduğu anlasilmadi başta normal tedaviler oldu meğer kuluçka imiş, yüksek ateş ile tanımızı aldık dört gün oldu öksürük çok zorluyor gece uyutmuyor baktığında ilk belirtiler ile ücüncü haftanın içine girmiş bulunuyoruz, bu kadar öksürüğün olması ve devam etmesi normal mi sizde yaşadınız mı?
maysamoms33 SooMin ben kendim yaşadım yaşıyorum 1 ayı geçti öksürük devam diğer belirtiler bitti şükür
Dygosmn1 SooMin 10 gün çektim şahsen ben . Çocuklarda 8 gün sürdü antbyotik hava verdiler Çocuklara. İlk dört gün ateşleri vardı tam bitti dedik boğaz enfk çevirdi antbyotik değiştik . Allah yardımcınız olsun öksürükte devam ediyor ara ara
metemom_ SooMin hiç hasta olmayan eşim bir aydır çekiyor oğlumla baba bulaştı bir 5 günde atlattık çok zor gerçekten Allah’ım şifa versin
boralii SooMin yaklaşım 3 hafta sürdü. Öksürük, ateş, kusma, iştahsızlık, ses kısıklığı, huysuzlanma. Bir çok ilaç kullandık etki etmedi hava kullandık 2 gün içinde iyileşti. 1 hafta rahatladım artık iyileşti dedim yine hasta tekrar aynı belirtiler var
SooMin maysamoms33 Öksürük şekliniz nasıl? Birde gece uykudan uyandıracak şekilde mi bende de var ben yeni oldum ama oğluma çok üzülüyorum haftalardır 🥺
maysamoms33 SooMin ilk 3 gün 39 40 derece ateş sıtma oldu sonra bogazda giciklanma vardı ama sonraki günler oksurukten uyuyamaz hale geldim bende ilk inflanza oldugunu bilmiyordum ve ciğerime kadar inmiş geç tedavi olduğum için ilacını kullanmazsanız geçecek bir hastalık değil maalesef ilaçtan sonra ben toparladım
maysamoms33 maysamoms33 şu an ki öksürük durumuda arada bir boğaz doluyor öyle sürekli değil şükür oda geç tedaviye geçtiğim için ama genel olarakta bu hastalık biraz geç düzelme oluyormuş
SooMin maysamoms33 Çok geçmiş olsun sizede maalesef oglum zaten alerjik bronşit astım rahatsızlığı da var aşırı urkuyorum ve zorlanıyorum 😔
maysamoms33 SooMin buhar varsa evde buhar verin bana hastanede de direk soğuk buhar uygulaması yapıldı birde ilacı kullanın doktorunuza danışıp gerçekten çok lanet bir hastalık bir günü diğer gününü tutmuyor
SooMin maysamoms33 Evet buhar veriyordum ama ilaçlı buhara gecicem artık ventolin cortair gibi çünkü şiddetlendi bayağı inşallah şifa buluruz gerçekten bir günü diğerine uymuyor
Dygosmn1 SooMin vallah ben büyük insan olduğum halde 6 gün sürdü ateşim mafolduk yabi hala vucudum yorgun berbat bişey
sevgioykumasal SooMin şuan aynı derdin içindeyiz büyük kizim 6 küçük kızım 10aylık perişan olduk 1 haftadır. Ateşleri 40tan asagıya inmiyor delirmek üzerdeyim ben hastaum eşim hasta annem bakmaya geldi o da kaptı virüsü.. öksürük beter etti.. inanın bu sabah oturdum hıçkırarak agladım artık elimden birşey gelmiyor ikisine de yetişmek hasta halimle o kadar zor ki
SooMin sevgioykumasal İnanmaz miyim ben gebeyim belirtiler var doktora gittim ilaç veremem gebelikte dedi korkuyorum ateş risk hamilelikte, geceleri kaç kez hastaneye koştuk 40 derece ateş yüzüne sürekli ağlıyorum sizin gibi ben sizi anlıyorum hak veriyorum hormonlarimda pert ve plesentam asagida olduğu için riskim de var var da var yani yine diyorim Allah’ım bundan assagi etme ama çok zorlanıyorum 🥺🥺🥺
boralii SooMin En güzel tabiri kullanmışsın gerçekten de illet bir şey. Korona zamanındaki gibi yaygara kopmasın diye mi artık görmedim duymadım bilmiyorum ayağına yatıyorlar anlamış değilim
sariniz13 SooMin bizde yaşadık şükür 1 hafta sürmedi uykusunda sürekli öksürüyordu huzursuzluk diz boyuydu bir yerleri ağrıyo diyorduk o şekilde götürdük doktor zaten görür görmez influenza dedi ilaç yazdı kan vs gönderdi sürekli burnunu temizlememi hava vermemi söyledi 5 gün sonra kontrole gittiğimde uyumadığını söyledim zaditen yazdı alerji ilacıymış yani öksürüğü olduğu için boğazını falan yumuşatıyormuş 5 günde onu kullandım uyku yapar vs dediler tık yoktu oğlumda halada uyumaz ama şükür havayla burun temizlemeyle atlattık birde bizim doktorumuz kelle paça içir dedi aşırıya kaçmadan 3-4 kaşık