Olabilir hiçbir bebek öyle kendi çıkarmaz. Çıkarırsa arada kendiliğinden çıkar gaz varsa. Bazen siz de fark etmezsiniz. Ama illa kendi çıkarsın istiyorsanız emzirme sonrası dik oturdun sırtını tam diklestirip biraz bekleyin kendi cikaracaktir eğer gaz varsa