Kızlar kimi doktor anne sütü alan bebeğin 10 güne kadar kaka yapamaması normal diyor benim kızım 4 günde bir yapıyor karın sertliği veya zorlanma yok arada pırtı kötü kokuyor onun dışı 4 günde bir zorlanmadan yapıyor bu durumu yaşayan anneler ne yaptınız nasıl bir yol izledniz düzeldi mi nasıl düzeldi (3-4 doktor gezdim makatında çatlak var ondan yapamıyor dediler ilaç sürüyorum düzenli bu ay sonu götüreceğim yine)