Doktorlar gazı olmaz 5.5 aylık diyor ama ben gaz damlasını kestikten sonra uyumamaya başladı. Ağlıyor ama gözü kapalı. Gaz gerçek bitiyor mu bu haftalarda ya? Diş sancısıdır diye diş granülü de kullanıyorum ama yokkkk…. 5dkda bir uyandı gece🥺 çok yoruldum…….