dehsetulvahset_ Kan dolaşımı oraya çok geç gttiği için soğuk olması normal canım telaş yapma sırtı göğsü sıcaksa üşümüyordur zaten
Nefeslihyt sendrom58 bazen ter oluyor çorapları oyüzdende olabilir 11 aylık hala oluyor öyle olduğunda , bizim doktorumuz dedi yüzü burnu soğuksa üşüyordur diye
dehsetulvahset_ Zamanla olur benim kızımda 5 aylık hâlâ elleri ayakları soğuktur dediğim gbi üstü sağlamsa göğsü ve sırtı sıcaksa zaten üşümüyordur.