Kizlar bebeğim iki aylık. Anne sütü ile besleniyor. Daha önce doktora gittiğimde maksimum 3 saat olacak şekilde emzir demişti. Bende o şekilde devam ediyorum hala. Gündüzleri iki , iki buçuk saatte bir . Geceleri de üç, üç buçuk saatte bir emziriyorum. Tabi uyuyorsa. Umuyorsa zaten sık sık teklif ediyorum. Fakat ne zamana kadar böyle devam etmeliyim diye sormamisim. Çocuğu ne zamana kadar uyandircam? Uyuyorsa eğer kaç saate bir uyandirmaliyim? Siz nasıl besliyorsunuz? Sizin doktorlariniz nasıl yönlendirdi?