nnaz24 zar zor 3 dk o da hani gönlünü yaparsam kıpırdıyor, bağırıyor, oynuyor, çığlık çığlığa resmen her emzirme bir savaş oluyor. Gece bir rahat ediyorum onda da uykulu olduğundan çok bağırmıyor. İnanın sırf bu yüzden emzirmeyi kesmeyi bile düşündüm. Eşim idare et zorla diyor anne sütünü 6 ay olsun alsın diyor. Ben bıraksam bebeğim zaten dünden razı. Sadece anne sütüyle besliyorum. Emerken üstü başı saçları sütten ıpıslak oluyor öyle bir savaş. Hani sırf şu savaşarak emzirme yüzünden bırakasım geliyor aşırı sinirleniyorum, moralim bozuluyor. Bakıyorum herkesin bebeği uslu uslu emiyor bizimki savaşla kavgayla 🤬 üstelik bu hani 3. Ayda başlayan bir şey de değil doğdu doğalı böyle.