Bebeğim 4 aylık Philips avent biberon kullanıyoruz emziği iki numara ve biraz delmiştim 3-4 saatte bir 120 cc içiyordu. Şimdi büyük biberona geçtim emziği 3 numara akışını tam anlayamadım hızlı mı yavaş mı geliyor ama 50 cc yi geçemedi. Yavaş mı geliyor acaba yoruluyor mu da hepsini bitiremiyor sizce normalde iştahlı bebeğim yani bu kadar az içmesi asla normal değil