Kzbnmhmt Kızlar 10 gün önce bronşit yüzünden 5 gün hastanede yattı bebeğim hırıltısı geçmişti tekrar başladı gibi ventolin ve cortair vermişti doktorumuz nebülizatörle vermem için tekrar versem bi sorun teşkil edermi bebeğim 2 ay 12 günlük
neon12 Kzbnmhmt bence doktora sormadan vermeyın.bende hırıltısı basladı dıye tkrar doktora gittm hayır hırıltısı yok dedi
minnakleblebi Kzbnmhmt şuan bende ventolin kullanıyorum bronşit oldu bebeğim 3 ay 28 günlük. Ventolini 6 saatte bir veriyorum. Ama senin durumuna bişey diyemem üstte kalsın postun diye yazıyorum. Burnunu temizle sık sık bence. büyük ihtimalle yapıyorsundur saten de. Dr danışmadan verilmesi doğru olur mu bilemedim
Lokma Kzbnmhmt bebeğin huysuzsa, uyuyamiyorsa verebilirsin doktorunun önerdiği dozda. Yarında götürürsün tekrar. En azından rahat uyur
Kzbnmhmt Temizliyorum sürekli bebeğim baya kötü olmuştu şimdi tekrar öyle olur diye aklım çıkıyo yarın mutlaka götürücem doktoruna minnakleblebi
Kzbnmhmt Hayır huysuz değil keyfi yerinde ama öksürüğü var birde sanki hırıldıyo gibi geldi bana Lokma