surprizbebe Evet sorun başlıkta. Önerisi olan var mı? Normal de 5-6 günde bir kaka yapar. Yine öyle oldu pazartesi yapmaya başladı bugün hala devam. Bu artık ishal diyorum.ağrısı da var çünkü karnında
gokcemm11 surprizbebe hergün yapması ishal değil bence hergün 7-8 den sonra ishal kabul ederler hergün bir kaç kez yapması normal ki benim bebeğim 4,5 aylık doğumdan beri hiç yapmadığı gün olmadı
surprizbebe gokcemm11 ama benimki 5-6 günde bir yapıyor hep. Ve bu defa pazartesiden beri sürekli yapıyor. Mesela sabahtan beri 3 kere aldım. Ve karnına ağrı giriyor heralde ki kıvranıp ağlıyor. Doktora götürdüm tahlil istedi
ecmelsimay Benim bebeğim de sık değil ama günde 1 yada 2 defa sulu kaka yapıyor hipp kullanıyorum biri mamadan kaynaklı biz değiştirdik demişti aynı sorununu yaşayan var mı