Merhaba kızlar altı aylık bebeğim var Yarım gün işe gidiyorum süt izninden dolayı. İşe başlayınca yak kayınvalidem ya da annem bebeğime bakmaya başladı. Kayınvalidem de veya annem de böyle bir problem görmedim ama ben de şu sıkıntıyı yaşıyorum. Uykuya geçmek istemiyor kucağımda sallıyorum ayağımda sallıyorum beşik de sallıyorum yok ağlıyor huzursuz huysuz kendini parçalayacak dereceye geliyor uykuya çok çok zor geçiyor. Şu an mesela annem bakıyor annem uykuya geçirirken hiçbir şekilde ağlamadığını bana yaptığı huysuzlukları ona yapmadığını söylüyor. Sizce sebebi nedir bu durumu yaşayan var mı?