Arkadaşlar üçüncü aydan beri diş olayı başladı asla çıkmıyor dişi. Şuan 4 buçuk aylık ama patlamıyor diş. Emerken emme bitince sürekli burnunu siler gibi koluma sürüyor yada yüzüstü uyuyor koyuyorum yine basımı sağa sola defalarca burnunu silmek ister gibi çeviriyor. Eli de kulağında gibi. Acaba burnu tıkalı diye mi yoksa diş ağrısından mı böyle yapıyor?