sultan035
Canım Sterimar Hygiene Baby mavi renkte üzerinde yunus balığı olan bir sprey var. İçeriği ise deniz suyu. Tüm çevrem çocuklarımıza bunu kullanıyoruz. Hiç bekleme hemen eczaneden al. Zaten kuru burnu çekemezsin aspiratör ile. Mutlaka deniz suyu ile ıslatıp sümükleri yumuşatınca hokur hokur aspiratöre doluyor hepsi ve tıkanıklık birden açılıyor. İkinci çocuğum 2 aylık oldu. 2. Haftamızdan beri düzenli kullanıyorum. İlk çocuğumda da senelerce kullandım. Hatta hamileyken bile kullandım. Trendyoldan yorumları oku mutlaka ne demek istediğimi göreceksin. Sabah erkenden git al hemen tüm gün kullan. Bak yarına ne kadar güzel etki ettiğini fark edeceksin. Eğer burnunu açmazsan ciğerine doluyor anında bronşite çeviriyor. O yüzden o tıkanıklığı mutlaka sprey ile açman şart. Aspiratör her zaman kullanma onunda zararı çok. Deniz suyu ile aç, baktın çok tıkalı 5 dk sonra yumuşayınca çek aspiratör ile. Deniz suyu kadar tıkanıklığa iyi gelen bir sprey görmedim. İlk çocuğum 1 aylıkken bronşit oldu burnunu açmadığımız için. Bende senin gibi aspiratör ile çektim serum fizyolojik de kullanmadım. Hastanede yattık kaç gün. Sonra bitmek bilmeyen bronşit sürecimiz başladı. 3-4 ayda bir bronşit olur hastaneye yatırılırdık. Tam 4 yaşımıza kadar devam etti bu. Bir kere olursa asla yakasını bırakmıyor bebeklerin bronşit çok illet bir şey. Göğsüne de hakiki zeytin yağını haftada bir iki kere sür ovala mutlaka. Özellikle her banyo sonrası. Bronşit okul çağına kadar geçmediği gibi astıma çeviriyor çocuklarda. Allahım korusun evlatlarımızı..