kubrazey110 4 ay 11 günlük bebeğim mama içiyor gaz sorununu hala geceleri yaşıyoruz doğru düzgün uyumuyor bu yüzden daha ne kadar devam eder acaba hiç geçmeyecek mi gündüzde başında nöbet tutmakla uyuyor resmen ben perişan🤦🏻♀️🥺