ronyakus Uykusuzluk çok yoruyo Beni ne yapsam olmuyo gazı yok altı temiz ama uykuya dalamıyo öyle olunca sinirleniyorum ne yapabilirim aranızda öyle olan varmı
anneann ronyakus sizi en çok birinin halinixi anlaması ve destek olması biraz da olsa sakinleştirebilir
Merveozerr96 ronyakus aynısını yaşıyorum tam 1 saattir 2 yaşındaki oğlumu ayağımda sallıyorum bacaklarım koptu dalmıyor bagiriyorum uyu diye dermanım kalmadı
ilay-mom ronyakus aramızda 1 aylık bebeğe bağıran yok. Herkes geçiyor bu yollardan bu normal değil. Ya destek alın ya birisi size yardım etsin tek bakmak zaten zor ama bağırmak asla normal değil.