selinkumsal10 Bebeğim 4 aylık 3 numara biberona geçtik Philips avent kullanıyorum. Sanki çok yavaş akıyor 120 cc yi bile bitirirken saatler geçti . / numarayı kullanıyorken böyle değildi. 2 numaraya mı geçsem??