Bebeğim 10. Ayını geçti gece beslenmesini ramazan gelmeden kesmeyi düşünüyorum sallayarak uyuyor ama gece sürekli kalkıp emmek istiyor alışkanlık haline getirdi. Böyle olunca gece uykusuz kalıyor, sabah kahvaltıda hiç bir şey yemek istemiyor. Siz nasıl kestiniz önerileri alırım🫠😍