Kızlar ben daha önce bakır spiral taktırdım sürekli kanamam oldu ilk 8 ay 1 yıl düzensiz kanama olur dediler ama hala devam etti çok çektim cidden. 3-4 kere aralıklarla antibiyotik ve fitil verdi doktor ama yine de düzelmedi en sonunda çıkarttık. Şimdi hormonlu spiral taktırmayı düşünüyorum ama tekrar artan kanama düzensiz kanama olursa aklımı yitireceğim ped görmekten tiksinir oldum. Sizce kanamayı azaltır mı kilo aldırır mı ya da bu konuda deneyimi olan yazabilir mi lütfen❤️